ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Budai Dániel egyéni vállalkozó (székhely: 1031 Budapest, Pákász utca 1. 2.em. 4. ajtó), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

1.Szolgáltató Adatai:

A szolgáltató neve: Budai Dániel egyéni vállalkozó
A szolgáltató székhelye: 1031 Budapest, Pákász utca 1. 2.em. 4. ajtó
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@jojobolt.hu
Nyilvántartási száma: 51213705
Adószáma: 68092845
Közösségi adószáma: HU68092845
Adatvédelmi nyilvántartási száma: Bejelentés folyamatban
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: 3 in 1 Hosting Bt.

2. Alapvető rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
Az eladó honlapján található tartalom egy kötetlen kínálat az eladótól való vásárlásra. A megrendelés elküldésével a vevő a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja, és kötött ajánlatot tesz egy vételi szerződés megkötésére, amelyet a Szállító az e-mailes visszaigazolás által elfogad.
Az ÁSZF 2017. január 1-től visszavonásig érvényes.

3. Megvásárolható termékek köre

Webshopunkban ügyességi játékokat és kiegészítő termékeket rendelhet a Vevő.
A termékoldalon megjelenő képek eltérhetnek a valóságtól, azok nem méretarányosak, legtöbbször illusztrációként szerepelnek.
A webáruházban megvásárolható termékek a webshopon keresztül rendelhetőek meg. Áraink bruttó árak, a 27%-os ÁFÁ-t tartalmazzák.
Az árak nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját, erről a Szállítás pontban található bővebb információ.
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősíti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4. Megrendelés és szállítás menete

a/Termékválasztás

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló rá tud kattintani a kiválasztott termékre, amelyet vásárlási szándéka esetén a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyez. A vásárlás végén aztán ebben a kosárban egy összeállítást talál a kiválasztott termékekről, a számla végösszegéről és a szállítási költségekről. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a végösszeget. Az oldalon szereplő termékképek illusztrációk.

b/ A rendelés elküldése

Ha elkészült a termékek kiválasztásával, akkor egyszerűen kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra. Ezt követően töltse ki a számlázási és szállítási adatokat (az erre vonatkozó adatvédelmi tájékoztatóhoz kattintson ide)válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot (utánvétel, vagy közvetlen banki átutalás) és szállítási módot (futárszolgálat által). Rendelés előtt kérjük, olvassa el figyelmesen jelen “Általános Szerződési Feltételek”-et is, melyet a megrendelés elküldésével elfogad. A megrendelés elküldése és beérkezte után e-mailben igazoljuk vissza megrendelést és tájékoztatjuk az áru várható megérkezési dátumáról.

c/ A rendelések feldolgozása

A rendelések maximum 2 munkanapon belül kerülnek feldolgozásra, amennyiben ez valamilyen oknál fogva (pl. készlethiány) nem lehetséges, az Üzemeltető azonnal tájékoztatja a Vevőt.

d/ Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és később egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén írjon az ügyfélszolgálatnak: info@jojobolt.hu.

e/ Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van bankkártyával (a Barion felületén) és utánvéttel történő fizetésre. Utánvét esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

f/ Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a futárral a kiszállítás tervezett napján, amikor is a futár felhívja a vásárlót, vagy sms-ben jelzi a kiszállítás becsült időpontját.

5. Elállási jog/Visszaszolgáltatási garancia/Jótállás

a/ Szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

b/ A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

c/ Elállási jog/Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy napon belül visszatéríteni.
Elállási szándékát kérem jelezze nekünk ügyfélszolgálatunkon telefonon vagy írásban. Kérhet cserét vagy pénz visszatérítést. Eladó kizárólag bontatlan, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A sérült csomagolású termék nem értékesíthető új termékként, így azt nem áll módunkban visszavenni. A bontatlan, sérülésmentes áru értékét visszatérítjük Önnek az áru beérkezését követő 14 napon belül vagy a megbeszéltek alapján másik terméket küldünk. A visszaküldött áru postaköltségei a vásárlót terhelik, amennyiben árucsere történik, a csereáru postaköltségeit az eladó állja. Az árut mint normál csomag küldjék vissza. A webáruházban kizárólag új, bontatlan termékek kerülnek értékesítésre.
A termékoldalon vállalt elégedettségi garancia nem azonos a vevőt megillető elállási joggal. Kereskedő vállalja, hogy amennyiben megrendelő nem elégedett a kézhez kapott termék(ek)kel, a megrendelő kérhet cserét, vagy visszatérítést, bontatlan, hiánytalan csomagolású termék nélkül is. Ezen jogát az áru átvételétől számított 2, azaz kettő napig gyakorolhatja és kérheti írásban, vagy telefonon a cserét, vagy visszatérítést. Az árut nem kell visszaküldeni. A kettő munkanap lejártával megrendelő továbbre is élhet a fentebb részletezett elállási jogával az áru átvételétől számított 14 napig, ám ekkor Eladó már kizárólag bontatlan, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni.
Az értékesítő követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Amennyiben megrendelő postai utánvéttel kéri a szállítást, de a terméket nem veszi át, eladó jogosult a csomagolás és a postai költséget megrendelőre terhelni.
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
A szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

d/ Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az ”új „ tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

A fogyasztó az ajánlott napi használati mennyiséget ne lépje túl, a termékeket ne keverje, napon belül ne használja többször
A termék fénytől és nedvességtől védve, kisgyermekek elől elzárva tartandó.
A termékek nem helyettesíti az orvosi szintű fogorvosi kezelést.
A termékek használata ellenjavallott az összetevőkkel szembeni túlérzékenység és allergia, valamint terhesség esetén.
Minden esetben kérje ki kezelőorvosa, gyógyszerésze véleményét a termék fogyasztásával kapcsolatban.
A termék forgalmazóját (Budai Dániel egyéni vállalkozó) semmilyen felelősség nem terheli a termék az előírtak, vagy nem az előírtak szerint történő használatát vagy fogyasztását követő bármilyen mellékhatás, okozott kellemetlenség esetén, vagy közvetlenül/követett módon a termék helytelen használatára vagy fogyasztására visszavezethető rosszullét/baleset/betegség kialakulása esetén, ugyanis azok esetleges jelentkezésére eladó a fogyasztó figyelmét felhívta és a vásárlást megelőzően (az ÁSZF [melynek jelen Felelősségi nyilatkozat is része] elfogadásával) a fogyasztó azokat elfogadta.

Budapest, 2017. január 1.